RNMS
Week van de RI&E
Week van de RI&E Van 20 t/m 24 juni besteden veel supporters (o.a. arbo-organisaties, opleiders, brancheorganisaties en adviseurs) aandacht aan het belang van een RI&E. Ook wij als RNMS dragen ons steentje bij, door RI&E deze week extra in
Update i.v.m. COVID-19
COVID-19 in de Benelux In verband met het Corona-virus werken al onze consultants sinds maandag 16 maart vanuit huis. Omdat onze reguliere dienstverlening voornamelijk op locatie plaats vindt zijn wij genoodzaakt onze fysieke afspraken om te zetten naar online
Prinsjesdag 2019: De top 7 Automotive onderwerpen
Op 17 september – Prinsjesdag - presenteerde het kabinet de begroting voor 2020. Hieronder op een rij gezet wat de belangrijkste informatie is voor auto-/mobiliteitsbranche: 1. Klimaat en mobiliteit De rode draad van het voorgenomen mobiliteitsbeleid is het klimaat;
Het Process Communication Model (PCM)
Onze PCM-gecertificeerde Coache Gert-Jan van der Hout heeft onlangs weer deelgenomen aan de landelijke inspiratiedag van Process Communication Nederland. Interessante invulling van de dag door het delen van kennis, ervaringen en het uitwisselen van best practices samen met andere gecertificeerde
Klantenpanel bij de Bochane Groep
Vorige week i.s.m. Tote-m succesvol een klantpanel georganiseerd voor de Bochane Groep in de vestiging Almere. Samen met een groep uitgenodigde klanten de contactmomenten binnen de klantreis voor ‘After Sales’ doorlopen. Medewerkers van de vestiging keken live mee in
25 jaar RNMS!
Vandaag staan we even stil bij de officiële oprichting van Renault Nissan Management Support. Exact 25 jaar geleden is door o.a. Fokko Bangma van Renault Nederland en de Renault Dealer Contactgroep (Heden de Renault Dealer Vereniging) de Stichting Renault
Transparantie in de After Sales met een EVHC
Ooit nagedacht over transparantie in de After Sales? Bijvoorbeeld door gebruik te maken van een EVHC? EVHC staat voor Electronic Vehicle Health Check en is een digitaal controlecertificaat wat zowel door de werkplaats, het magazijn en servicebalie gebruikt kan
Verbeter uw klanttevredenheid en aftersales profit
Verbeter uw klanttevredenheid en aftersales profit De vraag die elke aftersales manager en directie zichzelf met regelmaat stelt: "Hoe kan ik er voor voor zorgen dat mijn klanten tevreden zijn en dat mijn aftersales afdeling winst maakt?" Klantentevredenheid en aftersales
Onze opdrachtgevers
Onze opdrachtgevers die wij geholpen hebben met succesvolle projecten